Uusi Viikko ja Uudet Kujeet.

 Kurrnjau, mitĂ€ teille kuuluu tyypit? MeillĂ€ pitÀÀ tĂ€nÀÀn uus vesi laittaa tohon automaattipömpeliin. Ja partsilla kĂ€yn, Onneks mulla on paksu turkki. Ku mun juuret on Siperian kylmissĂ€ metsissĂ€ VenĂ€jĂ€llĂ€. 

Joku pÀivÀ oon taas varmaan hetken kodinvahtina, ku mamma kÀy asioilla. Tuokohan se mulle herkkua, mitÀ luulette tyypit?

No kurrnjau, palaillaan. Mukavaa viikkoa kaikille tÀÀltÀ pohjoisesta.

-Sissi-

Kommentit

  1. SinÀ onneksi tarkenet kylmemmillÀkin keleillÀ parvekkeella ulkoilla. Ja ehdottomasti tuliaisia, niitÀ pitÀÀ aina tuoda!

    VastaaPoista
  2. Paksu turkki on hyvÀ ominaisuus! Kotivahdin työ on joskus raskasta; toivottavasti kukaan tai mikÀÀn ei hÀiritse työtÀsi - Pepsi the Tassulinnan talonvahti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa kÀnnykÀn tekstin syöttö kÀÀnsikin viralliseksi. -Sissi-

      Poista
  3. Kurrnjau, Moi Pepsi! Joo onhan se ja ku pitÀÀ aina tarkkaan kuunnella koska mamma tulee kotiin. TÀÀ on kyl rauhallinen talo muutoin, ei hÀiriköintiÀ. Jep pÀÀsen vÀhÀ viileimmillÀkin keleillÀ partsille katteleen. TÀÀllÀ pohjoisessa ollu pakkasta nyt ihan hyvin, Siperia tulee minulle mieleen. Kato nyt Pepsi mÀhÀn puhun jo tÀtÀ murrettaki. :D -Sissi-

    VastaaPoista
  4. Opeta mamma tuomaan aina jotain kivaa kun se tulee kotia. Noh, me ei siinÀ onnistuttu, mutta sulla moinen voisi olla vielÀ mahdollista.
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  5. Hmm vois onnistuakin ootte oikeassa. Varsinkin sitte ku saan Urhon apuriksi myös. ;) -Sissi-

    VastaaPoista

LÀhetÀ kommentti

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Touhu-Taavetti työssÀÀn..

VĂ€symĂ€tön leikkijĂ€. ♡