"Olenks mä vähä hulljana"

 Tässä mä saalistan mun lempilelua


Että nii. 


Ja kattokaa ny, 

Onneks on toi häntä mikä auttaa tasapainoilussa. Kattokaa ny näin korkealla. Ei tosin oo mulla eka kerta



 -Sissi-


Kommentit

  1. Oot ihan niinkuin joku sirkustaitelija, wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kurrnjau, sirkuskisu, trapetsitaiteilija kai tai joku sellanen. Oli se aika hurjaa tuol, mut ite hyppäsin alas. -Sissi-

      Poista
  2. Hih, säki oot ollu entisessä elämässä vuorikauris. Meidän palvelija sanoo niin aina meistä 😹
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  3. Joo se on erittäin mukavaa. Hihih, Sissi

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Juu mä joskus hyppään tonne taitelrmaan. ;) Aiheutan ensin mammalle ylimäärästä sydämen sykettä siellä. ;D

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Väsymätön leikkijä. ♡