Mjau kurrnjauskis Ruokaa!

 "MĂ€ olen nyt ruvennu syömÀÀn enemmĂ€n, otan sisaruksia kiinni. Oon nyt yli 3kg tĂ€llĂ€ hetkellĂ€.KĂ€sittÀÀkseni oon pentueen pienin ollu, mut tÀÀltĂ€ mĂ€ tuun hei. Kurrrnau! Ja hyvĂ€ se jonkun perÀÀkin pitÀÀ.  Mami puhunut ettĂ€ kasvan 3v asti"


TĂ€llĂ€ hetkellĂ€ syön carnilovea, jotain Prima cattia ku siitĂ€ kuulema tullu versio mĂ€rkĂ€ruokaa pennuille. Ja maistuu. Ja Animondan feinsteinin siipikarjaa. Ne tuli mulle maanantaina Kaikki mami tilas jostain. 

Syön myös  brit carea ja smaakia. Nyt vaan noihin kyllĂ€stynyt.  Mami kyllĂ€ tyytyvĂ€inen kun syön monipuolisesti. Nii ja prima catin napuja , ainakin hajun perusteella ne niitĂ€ on. On aina tarjolla. 

Hih ja kun on temppuja tehty tai oltu valokuvattavana saan herkku namin. Ommom hyvÀÀ  anna jo!

Nii ja sitte ku oon velvollisuudet hoitanut ja namit saanut on hyvÀ hetki pesulle.



-Sissi-


Kommentit

  1. Syöminen on tÀrkeÀ velvollisuus; siitÀ ei saa koskaan laistaa! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
  2. EihĂ€n sitĂ€ nyt joka pĂ€ivĂ€ samaa ruokaa viitsi syödĂ€. TĂ€ytyy pitÀÀ henkilökunta valppaana, ettĂ€ etsiskelee uusia vaihtoehtoja đŸ˜č

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mamille vÀhÀ aivotyöskentelyÀ, ettÀ mitÀ seuraavaks. -Sissi-

      Poista

LÀhetÀ kommentti

TÀmÀn blogin suosituimmat tekstit

Touhu-Taavetti työssÀÀn..

VĂ€symĂ€tön leikkijĂ€. ♡